تخمه کدو مرمری - آجیل نمونه خرید و فروش انواع خشکبار, تخمه آفتابگردان, تخمه کدو گوشتی
انواع آجیل شور و شیرین
انواع آجیل شور و شیرین
160
rtl,portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-160,ajax_updown_fade,page_not_loaded,boxed,,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

تخمه کدو مرمری

اطلاعات اضافی

تخمه های کدو تنبل، حلوایی، مرمری و گوشتی خام، خواص درمانی زیادی را برای مادران، در دوران بارداری داشته و همچنین کمک شایانی به بهبود بیماری پروستات می کند که البته مصرف بالای آن ها نیز، مضرات زیادی دارد.

Category
آجیل شور, محصولات
Tags
آجیل, آجیل شور, تخمه, تخمه شور, تخمه کدو, تخمه کدو مرمری, تخمه کدو مرمرید
About This Project

خواص درمانی تخمه کدو

تخمه کدو- خواص درمانی تخمه کدو
تخمه های کدو تنبل، حلوایی، مرمری و گوشتی خام، خواص درمانی زیادی را برای مادران، در دوران بارداری داشته و همچنین کمک شایانی به بهبود بیماری پروستات می کند که البته مصرف بالای آن ها نیز، مضرات زیادی دارد.
همانطور که می دانید، تخمه های کدو، انواع مختلف و متنوعی داشته که ایرانی ها علاقه خاصی به آن ها دارند. این دانه های گیاهی، از جمله اقلام بسیار مهم آجیل های مخلوط به حساب می آیند و اوج خرید و فروش آن نیز در ایام نزدیک به انتهای سال و شب یلدا می باشد. البته مصرف این دانه ها محدود به به عید و شب یلدا نبوده و بیساری از مردم  مصرف این تخمه ها را در رژیم غذایی خود قرار داده اند.

تخمه کدو مضرات
همانطور که می دانید تخمه های کدو، یکی از اقلام اصلی آجیل ها محسوب می شوند. این دانه علاوه بر خواص زیاد، در صورت مصرف زیاد مضراتی را دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش وزن به دلیل میزان چربی بالا و همچنین درد معده اشاره کرد. البته تاکید می شود که عوارض این تخمه در صورت مصرف بی رویه آن ها می باشد.

تخمه کدو

تخمه کدو و پروستات
تخمه های کدو از جمله مرغوبترین تخمه های آجیلی محسوب می شود که علاوه بر طعم بسیار خوب، منبع غنی از انواع مواد معدنی به شمار می رود. این دانه ی ارزشمند سرشار از چربی های اشباع نشده است که به درمان بسیاری از بیماری ها، از جمله پروستات کمک می نماید.

تخمه کدو

تخمه کدو تنبل
از جمله دانه های بسیار خوشمزه و مغزی، تخمه های کدو تنبل می باشد. زمان برداشت این محصول، اواسط پاییز بوده و نوع فرآوری شده ی آن، طرفداران بی شماری را در سطح کشور دارد. متخصصان پزشکی معتقد هستند که با مصرف روزانه 30 گرم از این دانه ها، مقدار قابل توجهی از نیاز بدن به منیزیم و آهن تامین می گردد.

تخمه کدو

تخمه کدو حلوایی
تخمه های کدو حلوایی، برای اولین بار، بیش از 3000 هزار سال پیش در کشور مکزیک برداشت شد و امروزه به عنوان یکی از گیاهی جالیزی شناخته می شود. این دانه های ارزشمند یکی از اقلام پر فروش آجیل ها بوده و علاوه بر استفاده آن ها در ایام عید، در طول سال نیز مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

تخمه کدو

تخمه کدو مرمری
از جمله تخمه های آجیلی و با ارزشی که امروزه به میزان قابل توجهی به فروش می رسد، تخمه کدو مرمری است. این محصول بر خلاف اکثر تخمه های دیگر، در کشور ما کشت نشده و همه ساله در حجم انبوهی به ایران وارد می گردد.
از جمله خواص درمانی ارزشمندی که می توانید برای این تخمه نام برد، کمک به درمان بیماری دیابت، افزایش استحکام استخوان ها و همچنین افزایش ایمنی بدن می باشد.

تخمه کدو

تخمه کدو در بارداری
از جمله تنقلاتی که متخصصان پزشکی برای خانوم های باردار توصیه می کنند، تخمه های کدو می باشد. این دانه ها سرشار از پروتئین و ویتامین های A، B و E بوده و کمک فراونی در تامین این مواد مهم برای جنین می نماید. علاوه بر این ویتامین B موجود در این دانه ها، به تقویت سیستم ایمنی بدن مادر نیز کمک می کند.

تخمه کدو

تخمه کدو خام
تخمه های کدو علاوه بر طعم بسیار خوب، اگر به صورت خام مورد استفاده قرار گیرند، دارای خواص بی شماری هستند. از جمله این خواص می توان به مقادیر بالای منیزیم، کلسیم و آهن اشاره کرد. از دیگر مواد بسیار ارزشمند موجود در تخمه های کدو، ریپتوفان است که کمک شایانی به درمان افسردگی می نماید.

تخمه کدو

تخمه کدو گوشتی
تخمه های کدو انواع مختلفی دارند که از جمله مرغوب ترین آن ها، نوع کدو گوشتی است. شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی، مرکز اصلی کشت این محصول بوده و همه سالانه علاوه بر عرضه به سراسر کشور، به کشورهای همسایه نیز صادر می گردد.

تخمه کدو